Dead Again
Oscar nominee Kenneth Branagh and Oscar winner Emma Thompson give dazzling dual-role performances in this supernatural-tinged romantic murder mystery. Mike Church (Branagh) is a L.A. gumshoe with a knack for tossing off wisecracks and tracking down missing persons. But Church doesn't have a clue when he's hired to help a beautiful amnesia victim (Thompson) tormented by blood-curdling nightmares. Then an eccentric antiques dealer and hypnotist (Derek Jacobi) leads Church to a startling discovery: The source of the nightmares may lie in a past-life connection to Margaret Strauss, a world-famous pianist allegedly murdered by her composer husband... in 1948.