Death Cab For Cutie - Live at the Mt. Baker Theatre
On April 22 and 23, 2009, Death Cab for Cutie returned to Bellingham, WA, where they had formed over 10 years prior to perform two sold out concerts at the historic Mt. Baker Theatre. This film features previously unreleased performances from these two very special nights as well as interviews with band members about the band's early days in Bellingham.