El Değmemiş Aşk
In love with Duygu, as well as with his favorite football team, Zafer is one of those grown-up men who never really grow up. One day, he finds himself forced into a marriage by his father, and despite his many funny attempts to get out of the marriage, Zafer’s plans yield no result. Can Zafer understand the meaning of true love before the final whistle blows?