Küçük Esnaf
What happens when a harmless smalltime tradesman gets mixed up with the mafia? Shadowing neighborhood locksmith Berhudar as he tries to shake off the mafia, Küçük Esnaf quickly unfolds into an unforgettable comedy about love, family and friendship. The movie is a tale of how two “small” people with “small” lives are drawn together when they run into big trouble.