Nirvana - Nevermind
It has sold millions and is responsible for the birth of grunge. This documentary looks at the story behind how Nirvana came to record Nevermind and the effect it was to have on the music world. Krist Novoselic, Dave Grohl and Butch Vig share their memories and give us an insight into the genius of Kurt Cobain.