Results
Recently divorced, newly rich, and utterly miserable, Danny (Kevin Corrigan, Superbad, Pineapple Express) is bored and lonely. Determined to mix up his lifestyle rut, he joins a local gym meeting self-styled fitness guru Trevor (Guy Pearce, Iron Man 3, Prometheus, The Hurt Locker) and the sharp, irresistible trainer Kat (Cobie Smulders, Avengers: Age of Ultron, How I Met Your Mother). Soon, their three lives become intricately knotted, both professionally and personally. As their work-outs grow more intense so do their relationships as all three find themselves pushing boundaries physically and emotionally. From the critically acclaimed writer/director Andrew Bujalski (Computer Chess) comes this hilarious, uplifting comedy bound to get your heart beating in the strive for well-being, happiness and love.