Son Şaka
Serdar is a radio host and is famous for his jokes. One day, he proposes to his girlfriend Ayşen by making a prank. However, things don't go as planned. One of their mutual friends, Yusuf, organizes a holiday to reunite them. What starts off as normal starts to get weird after a while and things get out of control.