Spider-Man
After being bitten by a genetically altered spider, Peter Parker discovers he has developed superhuman strength and the ability to climb the walls of the tallest skyscrapers. After a tragic fact that mourns his home, he vows to use his amazing abilities to fight crime, becoming Spider-Man.