Synchronicity
Daring physicist Jim Beale has invented a machine that can fold space-time and ruthless corporate tycoon Klaus Meisner will stop at nothing to get it. When Jim uses the machine to tear open the fabric of the universe, a rare Dahlia appears from the future. But in order to keep the rights to his invention he must prove it works by finding the flower's identical match in the present. Jim soon discovers that the Dahlia lies in the hands of the mysterious Abby. Convinced that she is in league with Klaus, Jim travels back in time to stop the conspiracy before it can happen. But once in the past, Jim uncovers a surprising truth about Abby, the machine, and his own uncertain future.