Triple Tap
Champion competitive marksman Ken (Louis Koo) finishes an IPSC competition in the beginning, while suddenly comes across an armored van robbery. He sees a policeman held hostage and uses his race gun to shoot and kill four of the robbers. One of the robbers escapes and the policeman survives. The case is handled by Jerry Chong (Daniel Wu), whom Ken knows from having recently beaten him in a shooting match. Ken is found not guilty in court. Soon after, Ken is attacked by the escaped robber Pang To (Chapman To). Their confrontation reveals a very different background story and brings about a myriad of lies and traps and changes in relationships as Jerry and Ken try to outsmart each other.