Wild Things: Foursome
Wild Things Foursome is the seductive next film in the hot and sexy Wild Things series. Hotel magnate Ted Wheetly is tough on his arrogant hard partying son, Carson (Ashley Parker Angel), who believes his wealthy, womanizer father drove his mother to her death. When Ted is killed in a speed boat accident, Detective Frank Walker (John Schneider) is assigned to investigate the case. As he digs deeper into the death, he becomes more and more suspicious of the scheming, seduction, greed, double-crossing and possibly even cold blooded murder.