S8, E22: As the clock ticks toward the climactic series finale, three hours remain and a ruthless Jack Bauer is on an unwavering mission to uncover the truth, which only complicates circumstances for President Taylor as she prepares for a signing ceremony. Meanwhile, President Logan comes face-to-face with a formidable foe, and Chloe leads CTU on a high-stakes collision course with Jack Bauer.