11:00 A.M. - 12:00 P.M.
S6, E6: As the nightmarish morning ticks toward what appears to be another long afternoon for Jack, the untimely and surprising faces of his family surface. Meanwhile the country reels from the threatening situation and additional terror attacks. Savvy politico Reed Pollack and Thomas Lennox strategize while President Wayne Palmer attempts to sort out a sticky situation.