11:00 A.M. - 12:00 P.M.
S1, E12: Jack begins closing in on the location where Teri and Kimberly are being held hostage. Meanwhile, Teri and Kimberly create a shock of their own as things get violent at the compound. Also, Senator Palmer's worst fears are realized when he uncovers just how far his campaign backers are willing to go to protect him.