S6, E19: Developments involving Jack Bauer and Agent Mike Doyle have CTU operatives and analysts scrambling to gain control of an intense situation. Vice President Daniels prepares to address the country while presidential advisor Tom Lennox participates in a personnel decision that will shake things up.