S8, E13: As the imminent terror threat nears and CTU copes with the day’s explosive events, the onerous NSA intervenes. Conditions at CTU remain tenuous and field operatives find intense action when Jack Bauer leads them on a risky mission. Meanwhile, Chloe and Dana make game-changing moves.