S6, E13: As Jack Bauer continues to pursue an unexpected lead, two unlikely foes come face-to-face in attempt to defuse an escalating international situation. CTU newcomer Mike Doyle makes an impact when he joins in the hunt for new leads. Meanwhile, the Administration and CTU prepare to take new measures that could change the world forever.