S6, E15: The nuclear threat has unexpected consequences while the investigation into the remaining nukes accelerates. As terrorists Gredenko and Fayed discuss their strategies, the Administration copes with the worsening situation during the ongoing power shifts. CTU commands newcomer Mike Doyle and Jack Bauer on an intense field operation as the clock continues to race.