A Children's Story
S4, E13: On the day of Nic's baby shower, Billie takes full control to make sure it goes smoothly; Devon and Leela stumble upon an apartment fire, where they assist in getting victims safely to Chastain; Leela gets a chance to prove her skills to Raptor.