A Consideration on "Contention"
S1, E2: The Shard of Tesla that caused the train incident is said to contain the notes for the Tesla Coil, and could trigger similar high-damage incidents; Botan and Kuruma act to recover the shard and prevent more catastrophes, but another duo watches them.