A Consideration on "Three-Way Battles"
S1, E6: After successfully beating the CIA to Bosé's Shard of Tesla, Kuruma gets shot, and Mickey offers the CIA's medical treatment; Botan and company feel wary, but accept to save Kuruma's life; a third party attempts to snatch the Shard.