A Desperate Place
S1, E3: Three days into the flood, rescue operations continue around the clock. Thousands remain trapped, as the government struggles to coordinate a rescue effort. Inside the Superdome, stories of resilience and survival emerge above the sometimes-horrific conditions. Meanwhile, media coverage shifts to emphasize disorder, focusing on looting rather than the thousands still stranded.