A Docent, A Little Lady and a Bouncer Named Dalton
S4, E2: Sheldon gets his dream summer job at the local train museum. Also, George and Missy bond when Missy embarks on a new stage of womanhood, and Georgie discovers Mary’s guilty pleasure.