A Mixture of Madness
S1, E10: Season 1 Finale. Recalling a series of prison therapy sessions that fueled his hatred of Rabbit, and pressed by Xavier's insistence that the FBI handle a kidnapping case, Lucas makes a decision that will change the collective fate of Carrie, her family, Sugar, Job and the entire Banshee police force. A special delivery at Alex's doorstep leads Nola to reconsider her future; Kai teaches Rebecca the power of telecommunications.