A Musty Crypt and a Stick to Pee On
S4, E5: Dale and Meemaw work out relationship issues while playing Dungeons and Dragons with Sheldon and Missy. Meanwhile, Mary and George take a trip with Coach Wilkins (recurring guest star DOC FARROW) and his wife; and Georgie freaks out when his girlfriend thinks she’s pregnant.