S1, E1: The 2021 MotoGP season starts after the shortest winter break ever. Joan Mir will try to defend his crown in the most competitive field the Championship has ever seen. All riders are set for the season, but missing is 8-time World Champion Marc Márquez, who is still recovering from last year’s injuries. Awaiting Márquez is a new generation of young riders and 42-year-old Valentino Rossi, who is out to win his tenth World Championship.