CHIVAS: El Rebaño Sagrado "A New Hope"
S1, E1: After the tragic death of Chivas's renowned owner, Jorge Vergara, his son Amaury succeeds him and completely re-engineers the team by hiring a new roster of players; expectations soar and the team sets its sights on an elusive 13th championship.