A Night of Neglect
S2, E17: Proving that birds of a feather flock together, when another under-the-radar club at McKinley High needs helps raising funds, the glee club signs up to help. But when Sue hears about the show of support, she moves quickly to put a kibosh on it. Meanwhile, relationships are tested and big decisions will be made. Gwyneth Paltrow, Cheyenne Jackson and Charice guest-star. Musical performances include “All By Myself”, “I Follow Rivers”, “Turning Tables” and “Ain’t No Way”.