A Night of Reckoning
S1, E4: Vincent, an heir to a news empire, is accused of killing his rival, Walter; to protect his reputation, he hires Stella, an escort with her own haunted past, to pose as his alibi; what begins as a transactional arrangement, becomes dangerously real.