A Swedish Science Thing and the Equation for Toast
S2, E22: On the Season Two finale Sheldon invites the entire school to a party for the Nobel Prize announcements. Meanwhile Meemaw learns more about Dr. Sturgis' past and Georgie’s desire for cable TV leads to a standoff between him and his dad.