Actually
S4, E10: In an homage to the beloved holiday film “Love, Actually,” seemingly separate storylines come together to form one merry GLEE episode. As the end of 2012 draws near, Sam and Brittany live their lives to the fullest before the Mayan Apocalypse occurs. Meanwhile, Jake and Puck spend quality sibling time together for Hanukah, Artie has a holiday dream that changes his outlook on life and Kurt has a Christmas he’ll never forget. Musical performances include “Jingle Bell Rock”, “Hanukkah Oh Hanukkah”, “White Christmas”, “Feliz Navidad”, “The First Noel” and “Have Yourself A Merry Little Christmas”.