Add It Up
S15, E18: Maggie introduces mood rooms as an alternative approach to medicine; Alex and DeLuca butt heads over an 11-year-old patient who tries to sabotage her own surgery; Teddy has a pregnancy scare that brings Owen and Koracick to odds.