Silicon Valley Adult Content
S2, E7: With the Pied Piper team fielding job offers, Richard faces the prospect of either merging with a nemesis or folding; Gavin attempts to turn Nucleus' failure into a success; Dinesh tries to woo a woman online; Gilfoyle suggests a risky move.