Alice Fraser: Savage
S1, E1: Alice Fraser's critically acclaimed comedy show, Savage, is about paper towels and how not to murder people who “mean well”. A hilarious and heartbreaking show that walks you through the razor edges of a life stripped bare. How you deal with losing everything, what Buddhists do with rage and how bubble blowers work at funerals. Savage talks about things that are actually sad and also very funny.