All Adventurous Women Do
S1, E3: Hannah meets up with her erstwhile college flame to find out how she contracted HPV, uncovering much more in the process. Marnie's art-gallery boss introduces her to a cocky artist who piques her interest, while Jessa gets a baby-sitting gig.