Amusia
S2, E9: Lennox, a guest "enfant terrible" conductor, brings some anger and fury to the orchestra. Thomas battles his oldest demons and hears the crash of his legacy. Rodrigo does everything in his power to keep the world around him from going out of tune. Nina and Cythia disagree on negotiation tactics. Through the chaos, priorities become clearer. Changes will be made.