An 8-Bit Princess and a Flat Tire Genius
S2, E8: When Meemaw gives Sheldon his first video game it takes over their lives; Meanwhile George Sr. gets jealous when Georgie bonds with Herschel (recurring guest star BILLY GARDELL) at the auto shop.