An Un-ANT-icipated Encounter
S1, E2: Kinji, a layabout in his modern life, finds himself transported to another world, where he's immediately shoved into a terrible job; now enslaved by an evil mining company in a fantasy world, Kinji begins to really learn the meaning of hard work.