Anybody Have a Map?
S15, E7: Catherine is in Los Angeles getting the new foundation ready and summons Meredith and Koracick to visit for a highly confidential consult. Meanwhile, one of the nurses is 28 weeks pregnant and collapses at the hospital while talking to Richard.