Asparagus, My asparagus
S7, E2: They taste delicious, earthy and autumnal, but are often forgotten. Aunt Cátia will make three delicious dishes with asparagus. Very simple to prepare, the asparagus cream with mushrooms is velvety and elegant followed by a cute asparagus risotto, creamy and uncomplicated, and also an appetizing tart with asparagus and ham, rich in textures.