Bad Reputation
S14, E21: The hospital brings in crisis management to help them sort out allegations against Harper Avery. Meanwhile, Nurse Olivia shows up at Grey Sloan with her son, throwing Alex and Jo for a loop; and Arizona decides to spend more time with Sofia who is having a hard time at school.