Bale Out
S12, E11: Sipowicz finds Bale's credit card in a crime suspect's home; a respected attorney is shot in his car; Ortiz and Murphy investigate a drive-by shooting at a basketball court; Clark and Munson attend a party honoring a lecherous judge.