Baltimore Changes Everything
S1, E1: Straight out of Quantico, FBI Agent Nina Hayes gets herself assigned to the Ezra Saxton case in Phoenix; Nina pinpoints a potential target within the organization, Jim Ellis, who has unknowingly entangled himself further in the criminal web.