Barbados - Part 2
S1, E4: In this final episode, we meet successful Bajan businesswomen Kim and Nicole, who team up to start a new business venture and open a designer boutique in Limegrove, the island's luxury shopping mall. Property developers and interior designers Max and Suzanne Mulligan celebrate the completion of renovations at a millionaire's mansion in the prestigious Royal Westmorland estate. Social media influencer and bar owner Jordan signs a deal with a global drink brand. Elan Mottley and business partner Michael Kent rebuild one of the most iconic restaurants on the island, The Cliff. Putting in the final touches, we film the new fountain feature, lit up at night for the first time, and meet restaurant goers Sacha Soodeen and his wife, Nadja.