Beauty to the Beast
S1, E6: At a summit meeting, Sayaka explains the plan to bring Ixia to the surface and head for the legendary Sanctuary. But a sophisticated operating system was required to accomplish the goal. Then they're discovered by Takumi and Kota, who snuck into Oblivion Bay to check out the new Rogues.