Behold a Pale Rider
S1, E7: Lucas' cover is threatened when Carrie, in an effort to protect herself and her family, decides to give him over to Rabbit. Meanwhile, a drugstore robbery turns into a full-blown hostage crisis at the local high school, with Deva and Mayor Kendall's wife Janie among those whose lives are imperiled.