Belles of the Balls
S4, E10: Carrie helps Aidan and Big learn to accept each other a bit more, while Miranda and Steve get closer than they've been in a long time. Charlotte and Trey keep up the hard work of making a baby, and Samantha wins a difficult account by demonstrating just how ballsy a woman can be.