Better Halves
S5, E11: In order to extract a dangerous bio-weapons specialist, Michael and Fiona go undercover as a rich, married couple at a South American resort. Back in Miami, Sam and Jesse set traps in hopes of snaring Max's killer. Guest Stars: Lauren Stamile, Charisma Carpenter.