Beware of Young Girls
S1, E7: Dean Munsch is left in a desperate situation when a shocking event leads her to come face-to-face with her ex-husband’s mistress. Meanwhile, in an attempt to determine who the Red Devil killer is, the Kappas use a Ouija board to communicate with Chanel #2 from beyond the grave and learn of a wicked plot against one of their own.