Bibi's Do-Over
S1, E5: Everyone is ecstatic when Bibi, Batgirl, and Robin capture Toyman and his Do-Over remote except for Bibi, who failed to stick her landing; unwilling to accept her failure, Bibi uses Toyman's Do-Over remote until she perfects her jump.